Jotta olisit varma ostopäätöksestäsi, olemme jo vastanneet (lähes) kaikkiin kysymyksiisi.
Miten tilaan tuotteet?
Valitse tuote ja lukumäärä.
Tarkasta tilattavan tuotteen tiedot, henkilötietosi, valittu maksu- ja toimitustapa ja klikkaa „ Ostoskoriin“-painiketta.
Saatuamme tilauksesi lähetämme vahvistussähköpostin, josta löytyvät ostoksesi tiedot.
Mikäli tilauksessa on jotain epäselvyyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mistä tiedän, että tilaukseni on vahvistettu?
Saat vahvistusviestin meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole saanut vahvistusviestiä. Onko kaikki kunnossa?
Tarkista, että antamasi sähköpostiosoite on oikea. Tarkasta roskaposti. Ota tarvittaessa yhteyttä osoitteeseen info@familium.fi ja ilmoita tilausnumero.
Miten maksan tilauksen?
Voit tilauksen yhteydessä valita halutun maksutavan.
Maksuvaihtoehdot ovat:
Turvallinen luottokorttimaksu
Klarna-maksu
PayPal
Mitkä ovat toimitusajat ja -paikat?
Tilaukset, jotka on tehty osoitteessa www.lahjojarakkaille.fi
Tilaukset, jotka on tehty maanantain ja perjantain välisenä aikana perjantaihin klo 14:00 mennessä, toimitetaan samana päivänä.
Suomeen tuotteet toimitetaan 1-4 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä.
Mitkä ovat toimitustavat?
POSTI POSTIPAKETTI
Voit valita kassalla noutopisteeksi Postin toimipisteen tai pakettiautomaatin. Huomioithan, että verkkokauppa saattaa herjata virheilmoitusta tilauksen yhteydessä, jos valitset suurelle tilaukselle pakettiautomaatin johon tilaus ei kokonaisuudessaan mahdu.
Posti ilmoittaa paketin saapumisesta OmaPosti-mobiilisovellukseen. Jos asiakkaalla ei ole käytössä OmaPostia, tulee toimituksesta ilmoitus tekstiviestillä ja sähköpostilla. Katso tästä Postin palvelupisteet - Posti.
POSTI KOTIJAKELU
Voit valita Postin kotiinkuljetuksen 2-3 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainitusta). Postista otetaan yhteyttä puhelimitse ja sovitaan paketin jakeluaika asiakkaan kanssa.
MATKAHUOLLON LÄHELLÄ-PAKETTI
Voit valita kassalla noutopisteeksi Matkahuollon toimipisteen tai pakettiautomaatin. Toimitus on perillä valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen tekstiviestitse heti, kun pakettisi on noudettavissa.
Miten voin perua tilauksen?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: info@ lahjojarakkaille.fi
Miten arvioin tuotteen ja mihin arviointia käytetään?
Arviointi auttaa meitä ja muita asiakkaita ymmärtämään paremmin asiakkaan suhtautumisen tuotteisiin. Kommentit eivät tule automaattisesti näkyviin ja meidän täytyy ne ensin hyväksyä.
Miten toimin, jos lähetys ei vastaa tilaustani tai on vahingoittunut?
Ellei tuote vastaa tilausta, lähetä meille mahdollisimman nopeasti sähköpostia osoitteeseen: info@ familium.fi
Lähetämme oikean tuotteen mahdollisimman pian.
Mikä on verkosta ostettujen tuotteiden palautusaika?
Tuotteiden palautusaika on15 päivää.
Tutustu kaikkiin tuotteen palautusta koskeviin tietoihin alempana. Ota yhteys asiakaspalveluun.
Miten otan yhteyttä lahjojarakkaille.fi?
Lähetä sähköpostia asiakaspalveluun: info@ familium.fi