Jos haluat palauttaa kirjan, koska se on toimitettu vahingoittuneena tai sait väärän tuotteen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tuotteen toimituksen jälkeen asiakkaalla on 15 päivää aikaa palauttaa tuote ilman erillistä syytä.
Tällaisissa tapauksissa Familium pidättää oikeuden olla palauttamatta toimituskuluja. Palautamme asiakkaalle kirjan hinnan vain siinä tapauksessa, että kirja palautetaan meille avaamattomana alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautukseen liittyvät toimituskulut maksaa asiakas. Jos palautus tapahtuu Familiumin aiheuttamasta syystä, toimituskulut maksaa Familium.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista, kerro palautuksen syy ja autamme palautusprosessissa.
Asiakaspalvelu:
info@familium.fi
Jotta tuotteen palautus onnistuisi ongelmitta, tulee sinun noudattaa seuraavia ohjeita:
a) Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan/kuoressaan. Jos tämä ei ole mahdollista, käytä samanlaatuista pakkausta.
b) Tuotetta ei saa olla käytetty tavalla, joka voisi vahingoittaa sitä tai alentaa sen arvoa, ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan.
c) Tuotteen yhteyteen tulee liittää lomake
d) Kun tuote saapuu varastoomme, sen kunto tarkistetaan. Jos se ei täytä asettamiamme palautusehtoja, pidätämme oikeuden palauttaa vain osa tuotteen hinnasta.